Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr informačního systému
Plojhar, Jan ; Šamal, Vladimír (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nalezení nejlépe vyhovujícího informačního systému pro konkrétní výrobní podnik. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se tématu a popsána metodologie výběru informačního systému. Dále pak jsou zkoumána jednotlivá nabízená řešení různých dodavatelů podle vybraných kritérií, z nichž je jeden nakonec vybrán.
Aplikace fuzzy logiky pro vyhodnocování investic na akciových trzích
Šmerda, Patrik ; Janková, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci fuzzy logiky při konstrukci rozhodovacího modelu pro hodnocení investičních příležitostí na akciových trzích, se specifickým důrazem na výběr burzovně obchodovatelných fondů. Model je založen na esenciálních kritériích, která hrají důležitou roli při efektivním výběru fondů. Tato kritéria jsou implementována ve dvou rozhodovacích modelech, které byly vytvořeny s využitím nástrojů Microsoft Excel a MATLAB. Výsledky získané z těchto modelů poskytují solidní základ pro další kroky v rozhodovacím procesu investování.
Kritéria výběru ředitele ZUŠ v Plzeňském kraji
Egermaierová, Kateřina ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním a komparací kritérií, která nejčastěji používají zřizovatelé základních uměleckých škol v Plzeňském kraji pro výběr ředitele školy. Cílem práce bylo potvrdit nebo vyvrátit výzkumný předpoklad, že zřizovatelé mají předem stanovena kritéria výběru ředitele školy. Jedním z dílčích cílů byla snaha zjistit, zda považují dotazovaní zřizovatelé za potřebné stanovit legislativně konkrétní rámec použitelných kritérií výběru ředitelů škol. Druhým dílčím cílem bylo popsat názor zřizovatelů v tomto regionu na otázku povinnosti získat manažerské vzdělání před vstupem ředitele do funkce. Součástí práce je komparace výsledků výzkumu mezi krajským zřizovatelem a obecními zřizovateli. Práce vychází v teoretické části z oblasti personalistiky, řízení lidských zdrojů, dále kompetencí zřizovatelů a kompetenčního modelu ředitele školy. Praxe přináší výsledky průzkumu, který spočívá v dotazníkovém šetření a doplňujících rozhovorech a ukazuje na určité rozdíly v nahlížení na obsazování postů ředitelů ZUŠ a jejich následné řešení. Zajímavé zjištění přinesl průzkum v oblasti názorů zřizovatelů na manažerské vzdělání ředitelů škol před vstupem do funkce. Toto zjištění představuje, především v době neustále se zvyšujících nároků kladených na ředitele, pozitivní posun směrem ke...
Jak vedení výběrových základních škol přiděluje učitele do tříd?
Kadrnožková, Monika ; Greger, David (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent) ; Kasíková, Hana (oponent)
Disertační práce se zabývá tématem, jak vedení českých výběrových základních škol přidělují učitele do tříd. Cílem práce bylo vymezit systém přidělování učitelů do tříd na školách uplatňujících diferenciaci žáků a objasnit, dle jakých kritérií se vedení škol při přidělování učitelů do tříd řídí. V teoretické části bylo vycházeno jak z domácích, tak ze zahraničních zdrojů zabývajících se pojmem diferenciace žáků v základním vzdělávání a volbou přidělování učitelů do tříd. Diferenciace žáků byla představena jak z hlediska pozitivních dopadů efektivního vzdělávání podobně schopných žáků, tak z pozice názoru, že prostřednictvím diferenciace je podporováno nerovné rozřazování žáků do tříd a následné získávání učitelů uplatňujících odlišné nároky a kurikulum. Dále byl představen model diferenciace žáků, modely přidělování učitelů do tříd a uveden teoretický model znalostí učitele, který byl dále využit v empirické části při stanovení kritérií přidělování učitelů do tříd. Cílem empirické části bylo popsat reálný způsob přidělování učitelů do tříd vedením v pěti záměrně vybraných školách a objasnit jej v kontextu vnímání samotných učitelů. Zvolen byl design kvalitativního výzkumu a jako výzkumná strategie vícepřípadová studie a zakotvená studie. Sběr dat tvořila obsahová analýza školní dokumentace,...
Jak vedení výběrových základních škol přiděluje učitele do tříd?
Kadrnožková, Monika
Disertační práce se zabývá tématem, jak vedení českých výběrových základních škol přidělují učitele do tříd. Cílem práce bylo vymezit systém přidělování učitelů do tříd na školách uplatňujících diferenciaci žáků a objasnit, dle jakých kritérií se vedení škol při přidělování učitelů do tříd řídí. V teoretické části bylo vycházeno jak z domácích, tak ze zahraničních zdrojů zabývajících se pojmem diferenciace žáků v základním vzdělávání a volbou přidělování učitelů do tříd. Diferenciace žáků byla představena jak z hlediska pozitivních dopadů efektivního vzdělávání podobně schopných žáků, tak z pozice názoru, že prostřednictvím diferenciace je podporováno nerovné rozřazování žáků do tříd a následné získávání učitelů uplatňujících odlišné nároky a kurikulum. Dále byl představen model diferenciace žáků, modely přidělování učitelů do tříd a uveden teoretický model znalostí učitele, který byl dále využit v empirické části při stanovení kritérií přidělování učitelů do tříd. Cílem empirické části bylo popsat reálný způsob přidělování učitelů do tříd vedením v pěti záměrně vybraných školách a objasnit jej v kontextu vnímání samotných učitelů. Zvolen byl design kvalitativního výzkumu a jako výzkumná strategie vícepřípadová studie a zakotvená studie. Sběr dat tvořila obsahová analýza školní dokumentace,...
Jak vedení výběrových základních škol přiděluje učitele do tříd?
Kadrnožková, Monika
Disertační práce se zabývá tématem, jak vedení českých výběrových základních škol přidělují učitele do tříd. Cílem práce bylo vymezit systém přidělování učitelů do tříd na školách uplatňujících diferenciaci žáků a objasnit, dle jakých kritérií se vedení škol při přidělování učitelů do tříd řídí. V teoretické části bylo vycházeno jak z domácích, tak ze zahraničních zdrojů zabývajících se pojmem diferenciace žáků v základním vzdělávání a volbou přidělování učitelů do tříd. Diferenciace žáků byla představena jak z hlediska pozitivních dopadů efektivního vzdělávání podobně schopných žáků, tak z pozice názoru, že prostřednictvím diferenciace je podporováno nerovné rozřazování žáků do tříd a následné získávání učitelů uplatňujících odlišné nároky a kurikulum. Dále byl představen model diferenciace žáků, modely přidělování učitelů do tříd a uveden teoretický model znalostí učitele, který byl dále využit v empirické části při stanovení kritérií přidělování učitelů do tříd. Cílem empirické části bylo popsat reálný způsob přidělování učitelů do tříd vedením v pěti záměrně vybraných školách a objasnit jej v kontextu vnímání samotných učitelů. Zvolen byl design kvalitativního výzkumu a jako výzkumná strategie vícepřípadová studie a zakotvená studie. Sběr dat tvořila obsahová analýza školní dokumentace,...
Jak vedení výběrových základních škol přiděluje učitele do tříd?
Kadrnožková, Monika ; Greger, David (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent) ; Kasíková, Hana (oponent)
Disertační práce se zabývá tématem, jak vedení českých výběrových základních škol přidělují učitele do tříd. Cílem práce bylo vymezit systém přidělování učitelů do tříd na školách uplatňujících diferenciaci žáků a objasnit, dle jakých kritérií se vedení škol při přidělování učitelů do tříd řídí. V teoretické části bylo vycházeno jak z domácích, tak ze zahraničních zdrojů zabývajících se pojmem diferenciace žáků v základním vzdělávání a volbou přidělování učitelů do tříd. Diferenciace žáků byla představena jak z hlediska pozitivních dopadů efektivního vzdělávání podobně schopných žáků, tak z pozice názoru, že prostřednictvím diferenciace je podporováno nerovné rozřazování žáků do tříd a následné získávání učitelů uplatňujících odlišné nároky a kurikulum. Dále byl představen model diferenciace žáků, modely přidělování učitelů do tříd a uveden teoretický model znalostí učitele, který byl dále využit v empirické části při stanovení kritérií přidělování učitelů do tříd. Cílem empirické části bylo popsat reálný způsob přidělování učitelů do tříd vedením v pěti záměrně vybraných školách a objasnit jej v kontextu vnímání samotných učitelů. Zvolen byl design kvalitativního výzkumu a jako výzkumná strategie vícepřípadová studie a zakotvená studie. Sběr dat tvořila obsahová analýza školní dokumentace,...
Does payoff dominance matter?: an experiment
Polena, Michal ; Cingl, Lubomír (vedoucí práce) ; Levely, Ian Vandemark (oponent)
Risk dominance a Payoff dominance jsou pokládána za nejdůležitější výběrová kritéria v hrách lov na jelena. Naproti tomu, hlavní závěry ze studie Schmidt et al. (2003) jsou, že změny v Payoff dominance parametru neovlivňují hráče v těchto hrách. Nicméně existují další možná vysvětlení pro výsledky studie Schmidt et al. (2003). Navíc, experimentální výsledky Dubois et al. (2011) a Battalio et al. (2001) naznačují, že dostatečně velké změny v Payoff domi- nance parametru mohou hrát roli. Z tohoto důvodu jsme navrhli tři hry lov na jelena, abychom prozkoumali, jestli hráči reagují na dostatečně velké změny v Payoff dominance parametru. Dále jsme otestovali prediktivní sílu Rela- tive riskiness. Naším hlavním nálezem je, že ani velké změny v Payoff domi- nance parametru nepřimějí hráče ke změně jejich voleb. Nesignifikantní trend v hráčských volbách způsobený díky Relative riskiness byl objeven v našem druhém nálezu. V práci jsou diskutována možná vysvětlení.
Kritéria výběru ředitele ZUŠ v Plzeňském kraji
Egermaierová, Kateřina ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním a komparací kritérií, která nejčastěji používají zřizovatelé základních uměleckých škol v Plzeňském kraji pro výběr ředitele školy. Cílem práce bylo potvrdit nebo vyvrátit výzkumný předpoklad, že zřizovatelé mají předem stanovena kritéria výběru ředitele školy. Jedním z dílčích cílů byla snaha zjistit, zda považují dotazovaní zřizovatelé za potřebné stanovit legislativně konkrétní rámec použitelných kritérií výběru ředitelů škol. Druhým dílčím cílem bylo popsat názor zřizovatelů v tomto regionu na otázku povinnosti získat manažerské vzdělání před vstupem ředitele do funkce. Součástí práce je komparace výsledků výzkumu mezi krajským zřizovatelem a obecními zřizovateli. Práce vychází v teoretické části z oblasti personalistiky, řízení lidských zdrojů, dále kompetencí zřizovatelů a kompetenčního modelu ředitele školy. Praxe přináší výsledky průzkumu, který spočívá v dotazníkovém šetření a doplňujících rozhovorech a ukazuje na určité rozdíly v nahlížení na obsazování postů ředitelů ZUŠ a jejich následné řešení. Zajímavé zjištění přinesl průzkum v oblasti názorů zřizovatelů na manažerské vzdělání ředitelů škol před vstupem do funkce. Toto zjištění představuje, především v době neustále se zvyšujících nároků kladených na ředitele, pozitivní posun směrem ke...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.